Frågor

1. Om du fick göra vad du ville i morgon, vad skulle du göra då?

Dra hem till dalarna och så min lägenhet blir stambytt. under tiden.

2. Har du några tics, och i så fall vad?

yes jag blinkar hårt flera ggr med ögonen när jag är trött. plus nu när jag har vart förkyld så öppnar jag munnen fler ggr och skjuter käkarna åt olika håll för att ta bort locket i öronen.

3. Vilken bok läser du just nu?

Ingen alls känner inte att jag har tid för tillfället. när jag läser böcker så sträckläser jag dem i princip tills dom tar slut.

4. Vad är tråkigast, vika kläder eller dammsuga?

Hatar att vika kläder.
 
5. Tycker du att du är snygg?

skulle jag väl direkt inte påstå att jag är nej, fulare än vissa, snyggare än vissa.

 6. Vilken bok är du stolt över att du har läst?

ingen jag kan komma på tror jag.

7. Vad vill du göra på din födelsedag?

Fika med hela släkten.

8. Vad äter du till frukost en vanlig dag?

oftast bara kaffe eller te. en macka eller youghurt

9. Betalar du tv-licens?

ja tyvärr. slöseri!

10. Hur många timmar sov du i snitt per natt?

mellan 6-9 timmar. väldigt olika.

11. Vad vill du helst ha just nu, tre timmar till på det här dygnet eller 1000:-?

jag skulle nog välja tre timmar extra pga av att man hinner fan ingenting efter jobbet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0