Cut the fucking crap!

jag blir inte klok på mitt sockerbehov!

häromdagen var jag på Lidl-skitaffär, dom har mycket gott som helst som man bara vill trycka i sig.

jag köpte i frysdisken någon grekisk typ ostpaj, det ser ut som en stor virvel gjord av filodeg & innuti är den fylld med Fetaost..nu kommer det, man typ dränker den i sirap enligt min kurdiska vän - skit gott!
sen köpte jag 2 Ben & Jerrys look a likes en glass hette bananalicius, med banansmak (offcourse), valnötter & chokladbitar i. den var skitgod också, chokladbitarna hade kunnat vart lite mindre dock.
sen köpte jag glassen cookiedough också skitgod.
plus lite lakrits & jellybeans.

på jobbet käkar jag å Sofie glass vareviga dag plus att jag dricker typ 2 burkar cola varje dag.

vad fan ska jag göra alltså? detox?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0