.....

Igår var jag och Elvira hemma hos Aki på babyshower! mycket trvligt var det, som hon hade bakat sen också.
Elvira hon höll på att fika Aki ur huset, 4 kanelbullar, 2 chokladkola, korv med bröd, chips, banan mm.
Idag har vi haft besök av svärfar & Anette.
Johan hjälpte oss med att sätta upp garderoben, eller rättare sagt han satt upp den åt oss.
Anette var ute med elvira och lekte, plockade fina blad & var upp till affären att handla.
Jag gjorde en lassagne & ett gäng cupcakes.
vart så inspirerad igår när jag var hemma hos aki, men dom är inre i närheten så fina.
Börjar känna mig risig i halsen, inte ok.
har fan inte råd att vara hemma nåe mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0