Julklappar, julklappar

I helgen då var vi på julklappsjakt, vi hittade väl några lär jag säga, men det är ganska många kvar också, bla lite komplettering till dom klappar som vi har. men det vart även lite klappar till oss själva, eller mig ska säga.
införskaffade mig en ny bh (äntligen), pyjamasbyxor, en väska & en ny plånbok.
vi käkade, och var på bio, braking dawn. så jävla bra den var, men det tog ett tag innan den satte igång tyckte jag.
Men Edward e ju för snygg alltså, så man njuter ju av varenda sekund man ser av honom. även Emmet brodern i cullens, det svider ju inte i ögonen när man ser nån av dem.

Igår hann jag även fixa iordning lite advents shit i köket, idag lär jag ner å gräva mig fram i källaren, efter jul-kartongen, men adventsljusstakar å grejer.
även tvätta,så då tar jag 2 flugor i en smäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0