Att jag aldrig lär mig!

Som rubriken lyder.... varför lär jag mig aldrig att planera min tid?
jag skulle ju adventspyssla den här helgen, men idag när man kommer hem har ma ju inte så mycket kvar av dagen, kan inte be crille ta ner allt skit själv till källaren när Elvira är med.
Imorgon lördag, ska vi köra in Elvira till stan till Crilles Pappa & Anette.
Sen ska jag & Crille iväg å handla julklappar & gå på bio! yey.
Elvira ska sova hos johan & anette.
sen söndag befara jag att vare sig jag vill eller inte så kommer jag att ha sovmorgon alt bära ner alla renoveringsgrejer till källaren. Vid Lunchtid kommer Elvira hem igen å då ska v lite senare på hennes kompis Selmas 2-års kalas.

Jag skulle även behöva gå ut lite i skogen å plocka lite mossa å shit till adventspysslet, känns lite B att köpa mossa När man kan plocka runt knuten.
Sen är det måndag igen = sen tvätttid till 22.00
tis, ons, tors ska jag jobba till 19.00 å i mitt tempo på min anya sysslor så kommer jag att få jobba över.
å kommer att komma hem sent, så då orkar man ju inget.

Sen vare fredag igen å då kanske man skulle passa på att dra en sväng till mammut & papput i dalarna.

Kommentarer
Postat av: veronica

Det är ju svingott och sjukt underskattat med knäck :) Hoppas ni hade en mysig ikväll med bio och allt :)

2011-11-27 @ 21:50:10
URL: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0