magjävel

Kan inte förstå att jag har haft så jävla ont i magen sen igår förmiddags.
just runt naveln bara, idag kan jag knappt böja mig fram.
hatar att vara hemma från jobbet pga av en sån skitsak.
Men har fått tid nu iaf hos v-centralen får se vad som sägs där.
hoppsa dom hittar nåt att de bara kan hjölpa med värktabletter eller nåt. hatar när dom inte hittar något alls.
kanske åker till jobbet sen beroende på om jag har lika ont.
jag har ju ett par jävla bra diclofenac som jag fick utskrivet när jag hade njursten, men de e ju inte så bra å ta massa smärtstillande när man inte vet vad det beror på.
tjo hej!

Kommentarer
Postat av: Emma C

Åhh det lät kanon gott :) Freddy fick i sig 3 tallrikar med hallon kräm.. för hade testat med allt möjligt nu och det stod sist på min lista och oj vad gott han tyckte att det var.. :) han vill inte ens ha oboy.. :P Söt liten tjej du har Malin :) Hon är ju född dagen före Freddy :) han är född 16/11-09 :)

2011-05-18 @ 09:44:15
URL: http://gladjeochsorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0