Jag säger upp mig!

Och då menar jag inte det jag brukar med att säga upp sig från att göra saker, utan nu menar jag bokstavligen "säga upp mig" från mitt "jobb" på the nuance group.
Som jag har vart mammledig från i ca 16 månader.

Nu har jag jobbat in mig hyffsat på mitt "nya jobb" på DHL och känner att det här kommer att bli så himla mycket bättre än nuance.

Jag vill inte tillbaka till en arbetsplats, där man bedöms i grupp & inte för den individ man är & mina kunskaper bedöms inte som viktiga.
Inget illa menat mot den personen som jobabr på chokladen efter mig men, ingen är utbildad innom detta område som jag är, men det verkar inte väga spec tungt.

Lönen ska vi inte ens prata om, jag kan bara säga att jag slipper helger & jag slipper jobba senare än 17.00 ändå tjänar jag mer än 5000 än vad jag gjorde på nuance & då e jag inte utbildad innom mitt yrkesområde.

Jag kommer att sakna många kollegor på nuance eller sakna & sakna men det kommer ju vara tråkigt att förmodligen inte träffa dom igen vissa mer & vissa mindre såklart.

Men jag har gjort mitt för detta företaget & ledningen är absolut ingenting jag kommer att sakna.

Peace!


Kommentarer
Postat av: veronica

Tack :)

2011-03-24 @ 14:26:11
URL: http://sstromberg.se
Postat av: leila

Hej jag vill börja på nuance group men hur dålig lön är det? pratar vi under 15 el 20 i netto el vad?

har ej råd att ta en chans

mvh

2011-05-31 @ 12:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0