Njursten

Kan jag säga gör helvetes ont på ren svenska!
gårdagen tillbringades att åka runt runt på akutmottagningar, först danderyd på Gyn, sen Löwet närakut, för att skickas tillbaka till Danderyd på #stora akuten" och blev sen skickad till kirurgiavdelningen.
Fan alltdå de var som förlossningssmärta.
jag tycker alla killar borde få uppleva en sån smärta så dom har en minsta förståelse för vad vi tjejer måste genomlida, när sådana som min kille tjatar ibland om barn.
Jag ville krypa ur min egen kropp.
Jag e inte den som bölar för att de gör ont, gjorde inte de på BB heller å inte igår, men de var inte långt kvar kan ja säga, jag bölade nog inte bara för att jag orkade inte.
Men idag känner jag mig typ helt återställd, känns lite svullet bara.
Nu blir det till att dricka, dricka & åter dricka, så man kanske kissar ur det där.
Jag fick lämna 3 kissprover igår för att dom skulle kolla efter blod.
Fast jag sa #ja det kommer ni att hitta också eftersom jag har mens"
men dom ville minsann ha det iaf för att konstatera för mig att jag har " mens" Nähä!
Nu ska jag gå å duscha, lär ju se ut som folk i morgon när ja ska å skriva på mitt nya kontrakt =)
Dagen tillbringades i Nacka hon min käre vän Cecilia & hennes familj.
Hennes dotter & Elvira kom bra överens så bra som en ettåring & en tvååring bara kan.
Lekte & stojade & fikade.
Det märks att Ella kommer bli en bra storesyster.
Besöket avslutades med en promenad, sedan var det dags att åka hem å städa undan lite röra här hemma.
Synd bara Cecilia att man träffas allt för sällan.
Men nu tycker ja bannemig att de ska bli snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0