Ett annat ögonblick

Ha jag fattar vad som menas med "ett annat ögonblick"
Men men kan skriva lite om veckan som vart.
Den har gått ut på att jag & Elvira har haft skitsjuka, Elvira har man fått duscha 3-4 ggr på kvällarna efter alla bajserier.
Mig behövde man dock inte duscha.
Elvira har haft lite feber, kräkts första dagen.
Jag har fått en TILL visdomstand, helvete! nu har jag 3 st som ska spöka alltså.
Man ska ju hålla på å göra rent med speciella tandborstar, tandtråd & ibland med extra antibakteriell tandkräm iaf om man har så jäkla trångt i truten som jag har (tack för den genen mamma)!
Jag skulle typ behöva operera bort visdomständerna plus typ 2 till i underkäken, så alla tänder får plats.
Nu ska jag alltså ha 35 jävla tänder som ska trängas.
Imorgon kommer förmodligen Martin & Nils hit, de kommer ju bli trevligt iaf om inte annat.
Nils ska få sin julklapp från oss & svärisarna.
Men Elvira har nämligen hjälpt honom lite på traven med julklappen genom att riva av papperet på halva.
Måste hitta någon hyffsat chysst påse eller nåt att ha den i. Har inge mer julpapper kvar.
Nu ska ja tryna kudde, håller fan på å avlider av trötthet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0