det händer...

Det börjar äntligen hända massa bra grejer nu i mitt liv.
Jag har redan hunnit vart på 2 intervjuer, samt en liten provspelning på ett jobb, inom loppet av 3 dagar.
I onsdags var jag in till Proffice inne i stan & bästa Lisa passade Vira.
På torsdagen igår var jag ut till det spekulanta jobbet för en gruppintervju tillsammans med massa trevliga människor.
Dom söker 6 fasta 100% tjänster & jag är en av 12 Sökande.
Idag ville dom att vi skulle komma till deras nya terminal för att testa på lite vad jobbet innebär.
Så självklart var jag där, men nu lär jag vänta ända till måndag förmodligen innan jag får ett svar från Proffice om det andra företaget vill att jag ska komma dit nästa vecka för att provspela lite mer.
Sen vet man om man har fått jobbet eller Ej.
Mycket väntande vilket e skitdrygt, man vill ju veta med en gång.
Men iaf det nya jobbet verkar mycket bra faktiskt.
Mån- Fred
börjar tidigast 08,00
och jobbar senast till kl 19,00
och det STORA plusset är att jag kommer i så fall tjäna 7000:- MER i lön än vad jag gör nu & då jobbar man knappt OB & inga hlger, hur Jävla bra e inte de?
Så jag hoppas verkligen ALLA håller alla sina tummar & tår för mig nästa vecka.

Det som händer mer är att Elvira har fått dagisplats tidigare än beräknat.
Det var sagt 1 Mars, men nu har vi fått brev om att vi var välkomna på infomöte den 1 Feb & redan den 7 feb kunde hon börja 5 dagars inskolning.
Det ska faktiskt bli skönt att hon ska börja på dagis, så hon får utlopp för sin energi & att få leka med alla barnen, de kommer hon säkert tycka e jätte roligt, men självklart kommer man att sakna att vara hemma med lillsnuttan.
Men de kommer bli så mycket bättre om jag får det nya jobbet då får vi ALLA helger tillsammans jag, Crille & Vira.
Plus att man behöver inte leva Fattigt längre, för nu börjar mammapengen sina alltså sen hon blev ett år.
Imorgon ska vi in till stan iaf med Crilles pappa & hans fru.
Det ska bli trevligt, vi ska köpa nya kläder åt Vira eller rättare sagt dom ska =)
Men de skulle såklart vara trevligt ändå fast dom inte skulle göra de.
Så ska jag gå & lägga mig mellan mina favorit pojkar Crille & Ozzy!

Kommentarer
Postat av: veronica

de är inte dom pappadagarna utan han har inte tagit ut sina tio första än.

2011-01-22 @ 13:08:50
URL: http://sstromberg.se
Postat av: elina

Låter jättebra ju! Håller tummarna!!

2011-01-22 @ 16:56:43
Postat av: Sanna

Åh vad spännande, håller tummar och tår! :)

Vad är det för jobb du har sökt?

2011-01-22 @ 20:46:48
URL: http://vaxkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0