Den här månaden

Januari

Min bejbis har haft någon släng av magsjuka, kräkts en gång, men sen bara risig i kistan.
Jag satsar på att inte bita på naglarna den här månaden heller precis som december =)
Jag & bror min ska väl sturebada den här månaden hoppas jag. Få lite skön ompyssling sitter aldrig fel.
Men Januari e ju såå lång alltså, men e ju konstant fattig, och måste överleva på de lilla man har länge.
Allt e ju julklapparnas fel, men men jag tycker de e fantastiskt kul att de bort klappar & presenter.
Det händer inte så mycket i januari, däremot februari e mer händelserik för min del, det är alla hjärtansdag, Jag & Crille firar 4,5 år.
Sist men inte minst så fyller Crille år, det här året 26. Hihi å när vi träffades var han bara 21, en liten pojk, och jag var inte mer än 19.
han fyller ju tidigt å ja sent så de blir ju typ 2 år mellan oss.
I Februari ska jag även på en sista provtagning för cellprovtagningen som visade "avvikande" för 2 år sedan.
Men de ska nog gå vägen.
Nu ska jag duscha & måla naglarna innan vi ska hem till Crilles farmor på lunch.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0