25

En första


Här är ytterligare en rubrik jag inte fattar, en första vadå?
jaja skit samma.
I morgon är dagen med stort "D" alltså kl 10.00 - Då ska & bör alla hålla tummarna för mig.
Det gäller sak som kan förändra min framtid ett uns.
Men det gäller ju bara för mig att visa vilken fantastisk trevlig människa jag kan vara! hehe.
Nu ligger iaf Elvira å sover igen, hon somnade lixom ca 22.00 igår, kanske senare till och med.
Men upp skulle hon 07.30 & yrade. Varför då?
Men men hon tömde en flarra välle, sen somnade hon om typ efter en halvtimme.
Idag för en gångs skull så gick Crille upp i tid till jobbet, så då hade han lilla sötingen gjort kaffe & lämnat åt mig PLUS brett mackor till mig å lagt i kylen!
Tack älskling, Så lite kan göra så mycket.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken fantastisk fästman du har!

2011-01-27 @ 10:22:30
URL: http://worldofcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0