22

Det här upprör mig. (eller snarare irriterar mig)

Jag vet inte riktigt om ja ska skriva om allt, de kommer att ta HELA natten vill ja lova.
För tillfället är ja skit förbannad på min Chef, men de kan vi ta en annan gång.
Men småsaker som irriterar mig nåt fruktansvärt så jag kan se svart är.
När äggskalet sitter fast i vitan & ägget bara går sönder när man ska skala. Då tar jag skiten i handen kramar sönder skiten till skalet börjar skära in i händerna å så slänger ja de i slasken så hårt jag kan, sen skalar jag inge mer.
Skala apelsiner. När fruktköttet sitter fast i skalet, saften börjar rinna ner för armarna, det börjar svida i nagelbanden & apelsinhelvetet bara luckras upp & förstörs.
Då använder jag samma metod som med äggen för att komma över ilskan.
När smöret är för hårt för mjukmackan. Då jag endast använder mig av bregott.
Man försöker ta smöret med små drag i asken för att de ska bli lite mjukare. Mackhelvetet bara fastnar & fastnar & man försöker liksom kanske trycka till lite på ett ställe i förhoppningar av att fästa skiten någonstans på mackan.
Tillslut har man bara dem torra kanterna med en uns kvar av det mjuka innanmätet, medans resterna sitter som en degig smörja fast på smörkniven.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha!

Hur roligt som helst att läsa! :)

Skulle vilja se dig då ja..



Skitroligt inlägg, både jag och Stefan satt

och garva :)

2011-01-16 @ 11:27:38
URL: http://worldofcamilla.blogg.se/
Postat av: elina

ha ha ha...

2011-01-16 @ 14:44:08
Postat av: Veronica

Tack så mycket :)

2011-01-16 @ 16:09:27
URL: http://Sstromberg.se
Postat av: lisa

vad fin blogg :)

2011-01-21 @ 21:23:43
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0