Oj shit!

Det har gått över en vecka sedan senate update på bloggen & jag har inte ens reflekterat.
men det händer så mycket nu.
inget jag ännu vill skriva ut på bloggen.
Men det kommer.
lär ju ha en cliffhanger =)
Elvira har gjort 3 dagar på dagis nu utan att förälder är med.
och jag tror det går riktigt bra faktiskt.
1 dagen var hon glad & hade knappt tid att vinka av mig.
2 dagen (igår) var hon dock ledsen, plus att hon hade tappat sin kära napp efter vägen. jag hade as bråttom så jag kunde inte springa tillbaka & leta efter den. Så damen hade inte sovit någon middag tyvärr, så hon var ju på lagomt bra humör på eftermiddagen sen.
3 dagen (idag) tyckte hon att det var kul igen. Dom äldre barnen vill ju så gärna ta hand om henne, dom e så söta mot henne. Att dom har den förståelsen för att hjälpa mycket yngre barn fastän vissa knappt är över 2 år själva.
Fascinerande.
Efter 1.5 vecka sammanlagt med föräldra veckan så har det gått super!
och peppar peppar inga sjukdomar ännu. Thank god!
Men den dagen kommer ju också att komma & då blir de att crille får stanna hemma med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0