ploff säger de bara!

citerar såklart Emil i Lönneberga när han sulle dra ur tanden på sin syter ida.
hehe jo jag ska gå å dra ut en tandjävel idag, ska bli skönt men de kommer ju göra förjävla ont.
pratar om visdomstanden på höger sida i nederkäken.
Jag ska ju så småningom dra ur alla visdomständer.
häromdagen vr jag även till specialkliniken med min ena framtand i nederkäken, jag har ju så jävla trångt så nu när jag fått mina visdomständer blir det ju ännu trängre, så min käke stöter ifrån sig ena tanden.
Så då e frågan vad dom ska göra åt saken antingen dra ur skiten eller kolla efter en reglering av nå slag.
Detta ingreppen e ju fan inte billigt, de ska gudarna veta huh!
besöket med undersökning häromdagen gick fan loss på 2025:- fan inte klokt.
Men då ingick samtalet jag ska dit på om ett tag igen. Jag tänkte då "ja tacka fan för de, ja ska ju inte köpa loss stället"
dra ur tndjäveln idag kommer att kosta nästan 3000 också, men tydligen så när man har betalt över 3000 i tandläkarkostnader så får man resterande behandlingar till 50% upp till 15 000:-
Som sagt. tacka fan för det.
Jag tänkte nästan att jag skulle tvinga käftis om dra ut båda visdomständerna på mig i högra sidan medans man ändå håller på, hon verkade inte så sugen på det.
men vafan kan hända?
folk har väl dragit ur tänder i alla år.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

lycka till med tanden idag. Ta båda på en gång 

2011-04-01 @ 13:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0