Födelsedag!

Idag var det min födelsedag. Mycket lyckad känner jag. Jag har fått
yankee candle ljus - luktar körsbärsblom & alldeles, alldeles Uunderbart, fick av Malin
Bingo rimér - en flickfotograf bekännelser, fick av Dea, Sophie & svärmor. Den har jag önskat mig sen den kom ut.
Ett fint blomster arrangemang i kruka & presentkort på kicks, fick av Stefan & Camilla. hur bra e inte de!
Jättefina praliner från Gunnarssons konditori & schampo-kaka + burk som ja önskat mig. fick av broren.
Jättefina vita underkläder av Älsklingen. lär tyvärr dock byta bh´n till en annan strl. Men ja har viljat haft nya länge.
Sen har jag såklart köpt lite presenter till mig själv också för mina födelsedagspengar.
2 par Jeans på Hm á 99:- st hur billigt e inte de? plus en blå tröja, med volanger på axlarna. Ett par urgulliga tofflor med hjärtan å doningar från barnavd på maxi hehe. Tofflor kan man inte få för mycket av.
Tack så mycket kära människor för alla gratulationer!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis i efterskott! :)

2010-10-26 @ 05:59:31
URL: http://vaxkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0