Fyfan!

Fy fan rent ut sagt - på ren svenska!
Det jag snyter ur mig kan man i princip sätta kläder på, hur vidrigt e inte de?
Börjat hosta som har har jag också börjat gjort.
Vad gör jag för fel liksom, jag dricker massa honungs-vatten & te, halstabletter, frukt, tar det lugnt. vafan liksom!
Jag har gömt att berätta lite saker om min lilla flicka Elvira (som fyller ett snart)
Hon säger Mamma, titta & tittut. fast på sitt egna vis såklart, men man hör vad hon säger ändå.
Mamma har hon ju typ sagt förut men då har de vart mer "mammamammamam"
För några dagar sedan så prövade jag att ställa henne rakt upp & ner på golvet och satt mig framför henne så att det krävdes typ 2 steg för att hon skulle nå mig & japp hon knata sina 2 steg.
Senare i helgen prövade jag igen men backade allt eftersom hon gick fram, å då tog hon 5 steg innan hon drattade på ändan.

Kommentarer
Postat av: ellu

Duktig hon e!! :) Duuuu....det där med snoret stämmer fan in på mig å... vaknade imorse o vart förvånad när jag lät som en jävla karl oxå..fyfaan ja.Frossa på detta,mm mysigt. Och man får va skitig när man e sjuk, de e ju bara obehagligt å duscha då :/ well...en whiskey på detta kanske? ahh..take care

2010-11-03 @ 10:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0