morgondagen

I Morgon ska Ja, Vira å Crille fara in till den stora hufvudstaden för att träffa Mamma å Pappa som är på björn skiffs i kväll på cirkus. Undra vad man ska göra förnå dårå?

Denna vecka har gått åt att umgås med Malin vilket har vart mycket trevligt, hon flyttade ju i mondags till en jätte fin lägenhet.

Idag har jag vart å babysimmat med Vira & Liz & Selma.
Sen Sov vi alla tre lite middag, sen gick vi å köpte glass med Andrea å kompis & gick en promenad steninge runt.

Men jag är fortfarande jätte trött faktiskt & det blev inte bättre av att ha smällt i sig ugnspannkaka med grädde å sylt =/
Jag ska nog följa Viras fotspår snart å knoppa in jag också.

gu natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det bev fika i Kungsträdgården TREVLIGT

2010-05-26 @ 22:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0