mobilhelvete

upptäckte nu att när ja uppdareade med ett inlägg för någon dag sedan så har inte det blivit publicerat, och jag skyller allting på min mobil såm har blivit helt fucke up.

Denna dag vaknade jag ca kl 08:00 & var upp med Elvira för att sedan somna om vid 11 tiden igen =/ det skulle jag inte ha gjort dör sen låg ja å somna & vakna fram till kl 16 så nu e ja ju skit pigg =(

Gårdagens kväll spenderade jag, Crille & Vira hemma hos Jonas tillsammans med han & hans dotter Tyra. Hans tjej Lena jobbade ändå fram till 00.00 så henne träffade vi aldrig tyvärr.

Elvira är fortfarnade krasslig som fasiken ush fyfan vilken hosta hon fått alltså, blir att gå upp till bvc på måndag om det inte blir bättre, jag tycker så synd om henne önskar jag kunde ta hennes hosta åt henne, då skulle jag bara kunna gå till apoteket å köpa hostmedicin hem å dricka honungste. För sånna där småttingar få varken receptfritt hostmedicin eller dricka honung.

Denna kväll spenderades i soffan med Varsin pizza åt mig å crille sen låg ja å Vira bredvid varandra å hon somnade till filmen - Avatar, den var verkligen bra.
Men som Jonas sade igår när vi var där man har sett handlingen i 1000 filmer förut bara det att då har det vart "vanliga" människor, men bra var den iaf.

Nu vill ja se Ironman 2 ettan var ju verkligen jätte bra den & så vill ja att nya twilightfilmen & Transformers ska komma =)

Nej gott folk nu lär ja komma i säng, så får vi se om man kanske lär åka till Löwet med Vira i morgon, om hon inte blir bättre.

Good Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0