2 veckor sedan ja skrev =/

Shit vad ja har blitt dålig på att skriva här nu alltså...
Dagen har tillbringats åt att åka till Ikea med Malin, Sandra, Empa, Frida & Alex för att hjälpa Malin med alt hon behövde köpa till sin nya fina lya. känns som att jag inte gjorde så stor nytta med tanke på att ja hade Elvira med mig hela dagen så jag kunde inte hjälpa med så mycket, men Malin hon bjöd på lunch iaf hon '=) det var snällt. Tack så mycket!

Sen skulle hela gänget till bryggan för att dricka sig en öl, visst ja hade kunnat hängt med å druckit en ja också å tagit bussen hem, men ja orkade verkligen inte, ville hem å laga lite mat & så att Elvira slipper sitta i en bilbarnstol å svettas hela dagen.

Men i morgon ska ja nog åka förbi Malin en sväng igen med lite grejjer här hemmifrån skönt för mig å bli av me lite å skönt för malin att slippa köpa sånna grejer nya när det står här som inte används det minsta.

Crille han är å tränar idag så ja å vira sitter å spelar Café world å så, ska snart börja med maten bara köttfärsen tinat klart. blir spaghetti å köttfärssås idag.

Elvira börjar lära sig å sitta mer å mer själv nu å skriker vääldigt högt å skrattar åt sig själv å tycker att hon är jätte rolig som kan låta så & ännu roligare tycker hon att det är när jag härmar henne å skriker jag också =) haha lättroat barn det där.
Men Ozzy han blir helstressad han av hennes skrik då springer han runt å undrar va det är frågan om å jamar ikapp =) haha, dom kan roa varandra dom där två.

Kommentarer
Postat av: camilla

ja, det är lite dålig uppdatering =)

du lär ju fixa sidan, infon där uppe

2010-05-18 @ 18:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0