Speedad

Jag sov inte så många timmar i natt heller, fårstår inte kan inte sova ibland alltså.
låg å planerade sovrummet ett tag innan ja somnade tror detta kan bli riktigt bra alltså.
frukosten bestod av några kanderade pecannötter som jag bara var tvungen att göra ig¨år innan ja gick å la mig + en Monster det skulle jag nog inte ha druckit, känner mig lite skakis å svettig nu faktiskt, kanske inte så att dricka på tom mage?

Elvira ligger i sitt baby gym å skriker fast ja vet inte vad det är, inte gråter liksom utan någonting annat, typ prövar sina förmågor.

Redan också hunnit kolla på the voice, smallville, laddat en diskmaskin, en tvättmaskin å sorterat all tvätt, tänkte ge mig på att dammsuga & stryka medans jag väntar på malin, för vi ska nämligen hänga idag igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0