Sömn?

Ja inatt blev det inte mycket sömn inte, förstår inte vart typ speedad vid 22 snåret, gick å la mig vid 03.00 kanske & gick upp igen kl 07 för då ville Vira upp å käka frulle.

Själv drack ja ett glas oboy, ett glas färskpressad blodapelsinjuice & tog en snurre, fan måste börja käka något, men jag känner aldrig någon som hälst inspiration att käka på mornarna, vill hellre dega i soffan.
plus att när man är å handlar så tänker man inte på att köpa frulle, kanske beroende på att allt ser så jävla tråkigt ut. Vad ska man köpa likssom, allt bröd ser bara blekt å smaklöst tråkigt ut, allt med lite frön å grejer, visst roligare men då kostar de mycket mer för faktiskt inte så mycket mer smak, allt blir bara en degig sörja i munnen. Youghurt å sånt - been there, done that!

Lite senare idag så ska ja å Vira på Malin´s fika för att hon fyllt år nyligen. Tänka sig man blir 24 i år herregud vad gammalt de låter. tyckte jag nyss var 18 år å fick gå på krogen lagligt å de var skit kul, nu e man helt plötsligt snart 24 å det har hunnit gått 6 år!

Har iaf chackat present åt Malin, men ska nog åka upp till Eurostop å strosa runt lite kanske, eller märsta centrum å köpa ny färg till skrivaren.

Har även beställt Massa bilder på utskrift från photobox, så jag längtar verkligen redan tills dom kommer, de var de jag pysslade med i natt & satt å läste massa bloggar, vette fan varför, har egentligen aldrig vart spec intresserad av de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0