Prinsessan på nappen

nu var det ett tag sedan igen, dagarna verkligen springer iväg för en.
Idag har vart en ganska trevlig dag började med att åka till Mvc på återbesök, men fick inte det ja skulle dit för utan lär återkomma.
Men sen iaf ringde jag min käre vän Stefan som jobbar på mitt gamla sessongsjobb "Sigtunahem" vilket förövrigt var ett mycket bra jobb så jag gick dit för att fika å äta lunch med grabbarna som jobbar där. Så det var kul att se dem igen, hoppas dom tyckte det om mitt besök också!
Sen bar det av till centrum å köpte lite mat, blöjor mm. Ozzy mat hos vet blev det också & tonvis med godis till mina påskägg jag ska ge bort en massa Anthon-Berg å sånt gott ni vet.

Kom hem, vart som speedad å städade å lagade mat samtidigt som jag fick mycket possitiva besked från trygg-hansa om vårt ärende som ligger där på utredning, så jag ska posta deras papper i morgon sen ska jag ta tag i den där ordförande på lokalkontoret här å tala om för henne hur det ligger till - Stupid women.
Till och med hon på trygg-hansa sa att det var de dummaste hon någonsin hört när ja berättat vad M-L har sagt. ha.

Nu när ja skulle natta lilla Vira som redan somnat över axeln på Crille så förstod ja inte varför hon låg å skrek så länge förän ja skulle placera om henne i sängen igen å kände att hon hade lagt ena nappen under kudden vilket inte var några problem men tydligen så låg det en till napp i sängen å den rakt i ryggen på henne, så jag tog bort den å satt den andra nappen i munnen, vips 3 sekunder senare så sov lilla fröken.

Vi har även haft besök av Musse idag (Crilles moster) som kom hit å fikade lite å prata lite skit. hon den jäveln ska åka till abudabi i slutet av april - inte alls avis.

Nu har vi kollat ens väng på top gear. Gick inge desperate idag =( vem fan vill se Criminal minds likssom?
nuså blire godnatt med mina älsklingar som redan ligger till sängs.

Kommentarer
Postat av: mamma

inte skönt och sova på en knöl

2010-03-31 @ 12:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0