på vift

idag har jag mest vart på språng känns det som, vaknade vid åttatiden då väckte min kära katt mig genom att krafsa på dörren å vråla som en mistlur i flera minuter så ja gick upp å öppnade sovrumsdörren, ja gick tillbaka å la mig å han hoppade upp till mig å var superduper kelig tillochmed i ansiktet skulle han kela.

Strax efter vaknar vira å vill ha frukost å så klart ozzy ville också ha frukost han har ju fått vanan nu igen att man får blötmat til lfrukost så torrisar dög inte åt herrn, han hade nämligen väldigt brottom att springa före mig kurrande in i köket för att visa mig sin tomma skål och skulle ha huvudet mellan skålen och kartongen som maten var i. Sen puffade han som vanligt på min hand när ja skulle ställa ner vattenskålen först så allt vatten kastades ut över väggen, men nu har ja kommit på det - jag ger han blötis först! sen vatten för då e han upptagen med att äta.

Sen hade ja bokad tid hos MVC & det gick bra. Sen MCdonalds vart de till lunch med mig hem.  Hem å vända en sväng slänga i Vira lite mat å sen strax före två så kom Andrea å hämtade Vira hon fick följa me Faster Andrea, Madde & Linn att besiktiga Dea´s bil i uppsala för jag hade bokad tid kl 15 hos naprapaten och det var GUDOMLIGT! utom när hon tröck på mina 10 knutar enbart på höger sida av rygen alltså dra åt H*****E!
sen köpte ja ett superduper Linement söm ja även smörjde in på Crille men anting så e han riktig vekling eller så e han typ allergisk mot de för hans rygg höll på att brinna upp, så han fick gå in å dusha av sig de men de gjorde tydligen skit ont då också hehe - skadeglädje är enda sanna glädjen.

Sen käkade vi lite pizza å pasta på Campana.

I kväll - Desperate! =)

Kommentarer
Postat av: elina

shit va va de för linement? Inte sasco´s aloevera rub? för den bränner ju hål på huden,spec efter man har duschat!!!

2010-03-24 @ 05:10:15
Postat av: malin

linnex heter det. köpte hos naprapaten

2010-03-25 @ 18:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0