Orkar man?

Det är frågan de e så molnigt ute att nu känns de som vafan man vill inte gå någonstans för att det är "fult väder" bara för att de har vart så fint länge nu haha helt makalöst att man börjar tänka så, så fort solen inte tittar fram så "nej ush inte ut i de här vädret" haha

Men ja ska gå en sväng me Dea iaf idag igen det är trevligt. Sen ska jag nog försöka mig på att baka en chokladnougat kaka som man fick receptet på i "Buffé"

Nu vaknade min lilla skrutta, har blitt 2 korta naps nu på fm. så jag hann me å dusha en snabbis =) ungen var pigg men ja la henne i vagnen å skakade lite sen var de gonatt så hon var nog inte så värst pigg inte.

Jag kanske även ska baka citronbiskvier =)
Får ju nämligen finbesök på lördag av Cecilia, Ella & Johan följer väl å antar ja. de ska bli roligt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0