Oj oj oj

Nu har de gått ett litet tag sedan.
Idag kom käre katt hem från crilles mormor =) vi har saknat de lilla pyret. (stora)
helgen i dalarna var mycket trevlig, men man hinner ju aldrig me de man vill, tex hälsa på farmor & farfar igen & Emelie, jag ber om ursäkt.

Igår var ja å 7 brudar till på Mamma + bebis fika nere på brödboden, jag trodde att de kanske kunde bli lite krystad stämning men samtalsämnena bara flödade & tiden sprang mellan 12-15 satt vi där.

Jag & Crille har iaf nu när vi fått lite extra pengar betalat av 3 krediter vi haft så våra månadskostnader kommer minska med 3000, vilket känns asbra!

Nu tror ja lilla Vira har somnat en sväng men de blir nog ett till uppvak innan de e riktig kväller.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Vad trevligt med mammafika. Du fick iallafall bra kontakt med dom. Det fick inte jag, hamnade i en konstig grupp. Nu har jag gått över till flaska helt och har slutat amma. Jag hade tydligen inte tillräckligt med mat, så det var därför Love skrek en hel del. Nu har han blivit ett helt annat barn:)

2010-03-02 @ 21:20:43
Postat av: Johnny

Ja bra, du får uppdatera oftare så jag vet vad som händer! Palla sms hitochdit. Trodde att du töntade dig och kommenterade som Elvira, men kom på att det kanske finns fler som heter det. Heh. XOXO!

2010-03-02 @ 23:36:44
URL: http://lilytwig.blogg.se/
Postat av: malin

haha ja martin jag har en kompis som också heter så =)

Elvira: i gruppen var vi inte så pratsamma med varandra men de blir väl så nu för att man har någonting gemensamt å prata om så börjar med det =)

vad skönt för dig att det går bättre nu, kan ju fortfarande amma å ge tillägg också om man vill.

2010-03-03 @ 10:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0