Mamma + Bebis fika

Så idag var det dags igen för andra gången Mamma & Bebis fika nere på brödboden med ca 7 brudar till, ska bli roligt tycker jag. tycker jag har hunnit med som fan hittils idag, vaknade före Vira tom kl 6 hon gick upp halv 7, Crille är även hemma idag var inge piggilin i morse, jag å crille gick upp kollade på the voice, strax efter att de hade börjat, vaknade även lilla donnan å ville vara me å kolla tv å äta frukost hon också.
jag funderar mer å mer på att börja ge henne några skedar gröt till frukost & flaska, gröten hon åt igår em gick ner utan problem det var gott tyckte hon, men man vågar ju inte ge så mycket bara några skedar utifall att hon får magknip eller något liknande.

iaf har kollat på the voice, käka rabarber & hallon youghurt, med havrefras, nyss kollat smallville, dushat & nu en kopp kaffe, sen ska ja å Vira börja göra oss reda för en promenad i solskenet ner till centrum å fika me tjejorna.

Ska nog fanimej slå på stort å slå igånbg en tvättmaskin också innan ja ger mig iväg.
Ikväll kommer min pappa hit som ska vara inne i stan i veckan å göra lite takjobb, det ska bli trevligt att ha honom här.

over and out.

Kommentarer
Postat av: johnny

ja, jag horde att mamma och pappa tankte komma hit! foljer ni med da?

2010-03-08 @ 14:42:35
URL: http://lilytwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0