mamma + bebis fika #3

Idag träffades vi på öppna förskolan kl 13 då dom öppnar för bejbisar & det var jätte trevligt helt anpassat för småbarn, med små mjuka lekhagar, babysitters mm.
Fika kunde man å göra där för en tia. asbra! så dit blir det att man går fler gånger. jätte trevlig personal var det också och kl 14.00 är det sång då alla barnen å deras mammor eller pappor sitter i ring å sjunger å leker lite, men Vira medverkade inte idag för jag satt å käkade just då.

Crille sitter å berättar för Elvira att sen när hon börjar äta riktig mat så om hon inte äter upp all mat så ska man följa me pappa i hans bil å köpa efterätt i sigtuna å kolla på fåglarna å ankorna å hon bara sitter å håller me å skrattar he synd för henne att hon inte kommer komma ihåg att crille sagt just det till henne när hon var jätte liten- bejbis.

Imorgon ska jag försöka ragga upp någon som skulle kunna köra till väsby jag skulle vilja köpa en insatts till bebisar till tripptrapp stolen.
Samt ner på centrum å köpa badkläder till babysimmet på fredag. som jag för övrigt MÅSTE komma ihåg den här fredagen annars borde jag nog gå att undersöka min hjärna, om det är riktigt ställt där.

Nu ska ja kolla på lyckohjulet sen hollywoodfruarna, å min morgon desperate housewives =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0