F-A-N

Kom precis på när ja skulle svara på Cecilias inlägg att ja missat babysimmet nu kl 13.
jag har haft en känsla hela dagen att jag typ ska passa en tid eller att jag ska göra nåt speciellt, hur fan kunde ja glömma, e ja dum i huvet? ja skämms. här sitter ja å slöar.

Igår träffade jag min kollega Elvira på centrum å hennes lille kille som precis är 6 veckor gammal, så det var trevligt, hoppas det blir fler ggr bara när de blir lite finare väder kanske.

Crille är upp å handlar å betalar p-biljett nu sen ska jag koka potatis till min fiskgratäng ja ska göra sen, med skirat pepparrotssmör =) yum yum.

Men min rygg strejkar fan fortfarande alltså, förstår inte typ hela högra sidan nedanför skulderbladet gör piss ont ska nog kolla upp de där, kanske är för att ja går å bär på Elvira hela tiden typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0