...

Jag kom föresten på en bra grej med den nya mascaran "fiberwig" att den funkar precis som kanebos 38c, att man bara behöver varmt vatten å dra lite i lätt i fransarna så losnar mascaran så man behöver ingen rengöring till ögonen å man blir inte svart runt ögonen å behöver gröta runt inne i ögonen efter mascararester, och man får ju inga mascararester på handuken sen heller.

Snart ska jag ut å gå med Andrea och kompis & elvira såklart vi lever ju i symbios.
sen ska jag upp å handla lite frukost till i morgon tänker typ melon å grejer så man kan göra smothies =) och sen ska ja hänga lite tvätt å städa så man slipper göra allt sånt i helgen och gå upp å handla frukost i morgon bitti som vanligt.
så kan ja å crille bara gå runt å ha de bra hela helgen.

Nu börjar jag bli lite kaffetörstig också, ska nog dra på en kanna java, jag hoppas verkligen jag får mina bilder idag från photobox så jag kan sitta å pyssla med de i helgen & längtar som fan efter mina scrapbook grejer kommer.
Ska bli så skönt med helg inte för att ja jobbar å sånt annars men att ha crille hemma e så skönt, annars blir man ju så ensam =(

Senare idag kommer även svärfar förbi så man kanske borde ordna med lite kaffebröd också kanske baka någonting själv, vi får se.

Nej en kaffe blire nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0