done and done

Så idag var vi alltså på babysim igen, men det vart lite fel, det var tydligen ingen grupp 14.30 men de gick bra iaf så det var bara jag, Crille, Vira & dom 2 gruppledarna hehe men men nästa gång efter päsk där då ska jag gå på min ordinarie tid.
Idag provade Elvira att flyta i en simring å vi turades om att köra henne lite fram & tillbaka iden, det gick jätte bra å hon tyckte det var jätte kul tills.... Crille skulle ta över då började hon grina hihi men det var för att hon hade åkt ner lite mycket i ringen så hon låg liksom med armarna uppsträckta.
Idag dök hon även igen och det gick också fint Crille drog på sig simglasögon å tittade på henne under vattnet, men inte jag för jag ville inte blöta håret jag hade inget schampo med mig.
Men nästa gång ska jag göra det.

Sen sov Vira i vagnen hem, vaknade var vaken ett tag å somnade väl igen vid 19 tiden kan tänkas, även jag å vaknade 21.00 å har kollat lite på Big bang theory.

I morse var ju jag å Vira nere på centrum redan före kl 10.00 så vi gick lite på willys, ö&b å handlade å sen var jag in på catouche å köpte mig badkläder, så fick ja min bh jag har beställt också plus att nu beställde jag grejer till mitt löshår ja inte använt på flera år men nu tänkte jag ta tag i det igen, men inte lika långt, kanske bara 1-2 dec längre än mitt riktiga hår och jag ska inte fläta eller limma i det utan jag köpte clips & tråd så kan jag sy fast det själv i clipsen eller så kan jag ju ha tråden om jag tänkte sy fast det i håret någon gång framöver.
Haha och igår klippte jag även mig själv =/ men men det syns inte förutom luggen då hade ju hellång innan nu vart det snelugg igen, jag vet ja e skittråkig som inte vågar avancera mig mer men men, annars drog ja bara av typ 1 cm i topparna för att få bort de allra värsta, vem vet sen kanske jag går till en riktig frisör någong gång.

Men nu ska jag försöka sova igen får se hur det går =)

god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0