Dagen

Den har vart mycket trevlig hängt med Malin till Eurostop handlade massa kläder till Vira & Malin också. Tack så mycket Malin, dom är jätte fina!!
Sen åkte vi hem till henne & Frida och väntade på lite fikagäster, det bjöds på mycket god tårta, tänk att de finns på Coop sånna bra!

Men dagens besvikelse var min mascara ja köpte har kollat på den för längesedan i en tidning och i butik å nu tänkte jag - nu slår ja till!
Hur höga förväntningar får man inte när det står " it´s paint on false lashes"
                                                                       " Dramatic length"
                                                                       " unbelievably long lashes, you´d think its false but it is REAL"
Jag pratar förstås om "Fiberwig" tydligen japansk storsäljare. Men inte fan va de något att hänga i julgranen inte, tyckte inte jag iaf. Får lika bra effekt om inte bättre med en vanlig "max factor" och man behöver inte jobba så mycket med den heller.

Nu har jag precis käkat hirsh & aprikosgröt med mjölk. Crille sover i sängen, Vira på soffan & Ozzy på kläderna.
Så jag ska väl joina Crille å sängen, men först lägga vira i sin.


Viras nya kläder minus hennes björntass- tofflor som hon har på sig.

4 body´s

3 tröjor

1 pyjamas

1 par strumpor

1 par tygskor.

1 par björntofflor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0