baby sim #1

Så idag hände det, jag & Liz gick på det tidigare passet idag det var jätte kul.
men när vi kom dit så trodde vi ju att det började kl 10.00 men de visade sig att det var kl 10.30 men men vi var iaf där tidigare bättre än att komma 30 min sent efterssom passet bara är 30 min vi kanske var inte ens 10 st där med barn & Elvira skulle dyka för första gången, första dyket gick sådär började grina lite, andra dyket gick bättre & tredje dyket gick jätte bra.
Sen tvärslocknade hon i vagnen på ica å sov tills vi kom hem sen var vi klarvakna, å jag typ panik plockade undan all disk å dammsög lite grann för kl 13,30 kom Stefan & Camilla hit och fikade sig lite.
Crille å Stefan pratade filmer å bilar i vanlig ordning.

Smakade även min chokladtårta å den var klart godkänd!
Men däremot mina citronbeskvier fyfan alltså va ja hatar recept som blir fel hela tiden.

Först skulle man blanda mandelmassa & äggvita sen forma degen till kulor, men problemet var att det var trögflytande smet så ja fick spritsa ut den & sen stämde inte tiden på hur länge dem skulle vara i ugnen.

Sen citronsmörkrämen skulle bredas på direkt när den var klar men den var helt flytande ändå vägde & mätte jag allt perfekt & kokade sockerlagen EXAKT, så enda kvar att kunna rädda den var att ha i mer smör å då såklart skar sig krämen - Helvete! Men de får va så, den smakade bra iaf.

Kommentarer
Postat av: mamma

Huvudsaken det var gott ,men det är inte roligt när man lägger ner massa energi åså blir det inte som man tänkt sig

2010-03-20 @ 16:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0