oooh yeah i know!

Men vi kan ju hoppas de blir bättre med updates nu när jag har en ny dator, den tar inte en halvtimme att starta, den låter inte som ett tröskverk & den tar inte 10 min på att ladda klart sidan. japp den gamla datorn har virus men de var inte därför vi tjacka en ny utanför att vi behövde en ny.
Vi har vägt för och emot läänge nu laptop vs stationär & till slut vann laptop lite =) men vi har den gamla kvar dock, undra om man kanske kan få en liten slant för den =)

Elviras dop närmar sig med stormsteg & ena dagen känner ja mig pepp som fan å tycker att allt e fixat medans nästa dag har ja panik över att fixa saker, men på måndag måste ja ringa janne å be att få kolla på lokalen ja ska ha fikat i sen efter dopet.
Sen vart de ju så att även jag ska döpa mig den dagen, hehe känns lite bådeock de där, för det är ju ingenting jag har tänkt på vidare mycket om jag är döpt eller inte.

Min bror Martin har även flyttat hit tillsvidare. Efter Italien & helsingborg är han ju både utan jobb & bostad, så vad gör man inte =)
Btw så har jag slutat bita på naglarna eller försöker rättare sagt men det går frammåt iaf, inte bitit nu på 2 veckor, hoppas på att ha schyssta naglar till dopet inte så lång tid kvar men lite längre hinner dom bli, ja vill ju inte ha jättelånga utan bara så att dom slutar där fingertopparna slutar.

Nu ska jag nog gå ut till Crille & Vira.
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0