Nervös & längtar.

jag e lite nervös över det kommande dopet, med tanke på att jag också ska döpa mig.... hur gör man liksom, kommer hon prästen att ha mycket vatten på mitt huvuvd så håret lägger dig fult, ska jag le eller ska jag se allvarlig ut? ja det är dom frågorna & några till som snurrar.
Elvira hon kommer ju göra bra ifrån sig det känner jag =)
Längtar det gör jag & jag hade en liten förhoppning om att min parfym skulle ha kommit senast idag, men de ser nog inte ut som det tyvärr för det hade vart för sweet!
Idag kommer de bli fullt upp känner ja när väl allting sätter igång.
Sorry Nils men ja kommer nog försöka ha min bror hemma idag för att hjälpa mig.
Jag lär
  • Tvätta Elviras en klänning
  • Hämta Elviras blomsterkrans
  • Hämta Marsipan
  • Handla med Tina
  • Göra tårtorna med Tina
  • Bära alla grejerna till lokalen
  • Ställa i ordning lokalen
  • Stryka kläderna till i morgon
  • Städa lite hemma i vardagsrum, kök & badrum
  • Göra fler marsipan rosor & blad
Ja det är nog någe mera som tillkommer med tiden.
Men allt drar inte igång förän vid lunch.
vi får se hur denna dagen slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0