god morgon & helt jävla nyvaken!

Måste nog köpa mig en fläkt eller dylikt, man kan ju inte sova för denna värme alltså, till och med Elvira är jätte svettig när man tar upp henne & sover man med balkongdörren öppen så skiner solen mitt å Elvira i hennes säng.

Mitt sommarprojekt är ju att sluta bita på naglarna å jag gav Mamma & hennes kusin Ann-sofi ett löfte - att jag skulle ha långa naglar på dopet, jag har köpt  flaskor "stop & väx" & jag lär säga att det går bättre än väntat alltså trots att ja bitit på naglarna i  år hehe.

jag undrar ja om min käre svägerska har vaknat, för nu vill ja gå å bada, svetten dryper av mig.
Men jag har faktiskt provat "absolut torr" under armarna man ska ha på sig det ca en gång i veckan innan man går å lägger sig å så ska man inte svettas under armarna & den funkar jätte bra, men kan duscha, bada, ha på sig deo som vanligt, men deon behövs typ inte för man svettas inte alls, man är helt snustorr under armarna. SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0