gårdagen

i stort så var ja å crille lite sur på varandra hela dagen, men tillslut slöt vi fred & gick ner för att kolla invigningen av det nya badet " midgårdsbadet" vilket var väldigt fint, men gudars va fölk de var alltså.

Efter det bestämde vi den yperliga ideén att GÅ ner till willys och storhandla.
Vi mötte upp Martin & nils som gade vart inne i stan så dom handlade lite med oss. mycket blev mer & när vi hade betalt å var klara 6 papperspåsar & 1700 spänn mindre så undrade vi varför i helvete vi inte tog bilen?
så vi fick ringa andrea så hon körde hem oss de var nice.

Idag var jag, Crille & Vira & handlade med Crilles farmor i väsby centrum, Crille var tvungen att köpa lite kläder till Viras & mitt dop btw.
För mig blev det et par ljusrosa ballerina att ha på dopet ist för ett par svarta pumps.

Nu ska Crille sova för han ska upp å jobba & jag ska sova för att ja, Martin, Vira & Andrea ska gå ner å bada.

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0