Why?

Varför går ja aldrig och lägger mig i tid? detta är ju självplågeri.
Elvira var duktig å gick å la sig i sin säng kl 22.00 och sov till 07.30. Men jag var ju bara tvungen att sitta uppe med crille & kolla på damhockey´n som slutade i total förnedring.
Sen stack crille ut och jobbade kl 02.00
Och jag började sortera i fotoalbumet & dekorerade badrummet med lite klistermärken ( eftterssom ja hade fått mitt paket med scrapbookgrejer) helt sinnessjukt.

kl 07.30 vaknade lilltösen å ville ha frukost så vi gick upp och kollade lite på the voice & drack oboy gjorde ja.
efterssom ja blivit lite besatt av att kolla på smallville så ska ja inte titta på de idag kl 10.00 efterssom ja såg em avsnittet igår som går i repris kl 10.00 idag så då ska jag gå ner till centrum idag & köpa ett scrapalbum till Elvira å kanske sätta mig ensam med Elvira såklart & äta frulle på brödboden.

Iaf hockey´n igår stackars stackars svenska damer, Canada var värkligen asbra å utklassade.
Men jag har fortfarande STORA förhoppningar på herrarnas.Over and out.

Bild på när Baby Elvira ligger i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0