varför...

varför orkar man aldrig ta tag i livet å göra någonting om dagarna?
idag satt ja liksom i pyjamas fram till typ 19,30 sen gick ja upp till ica å handlade å sen satt ja mig framför tv´n igen som ja redan suttit framför HELA dan från 7 i morse sen somnade jag vid 10 igen å sen vaknade vid 12 då var det matdags för lilla Elvira.

Förstår jag aldrig att ja känner mig nere som ett as av attt aldrig komma ut å göra någonting det var ju samma sak redan innan ja skaffade barn.

Måste Måste ta tag i mitt liv å göra något NU!


BTW så var mina liite tidiga presenter till Crillle mycket uppskattade, jag köpte tre bilfilmer "high octane" & house boxen första sässongen. han tyckte de var ascoolt så nu har jag kollat på tre bilfilmer À 2 timmar styck. Men det var ganska intressant tyckte ja, så dom rekomnderar ja att köpa för dom var även billiga på Elgigantens hemsida.

 

Samt så köpte jag ett hemma-bio system åt honom men det har han inte fått ännu, tur att han inte är de minsta intresserad av min blogg eller något så han kommer ju inte få reda på att ja köpt det innan han får den =) Sen har jag även lagt en slant tillsammans med en massa andra jag har dragit ihop för att kunna köpa ett present kort på tatuering åt grabben. Så det är bäst för han nu att han uppskattart =) Men det kommer han att göra de vet ja.

Det var nog det för idag tror ja, snart kommer Andrea å kompis hit med Chips som crille beställt.

 


Kommentarer
Postat av: sofia

hello! kul att du har blogg så kanske man kan hänga med lite i ditt liv eftersom man aldrig ser dig numer ;) hoppas ni har de bra!! kramen!

2010-02-17 @ 14:10:53
URL: http://echoings.blogg.se/
Postat av: sofia

mäh, jahaja, där ser man. :) bara bra här ! har en sockerkaka i ugnen som vi ska smaska på ;D

2010-02-17 @ 19:12:05
URL: http://echoings.blogg.se/
Postat av: Liz

Du kan komma till mig å se tv ifall du måste komma ut lite..hehe Ja gör allt för att kunna stanna inne ja.. Orkar inte fara runt på saker hela dagarna. =)

2010-02-22 @ 10:36:50
URL: http://lizmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0