Stackars

Stackars stackars min Christoffer han har jobbat sedan kl 08.00 i morse å kommer inte hem föräns om en halvtimme (23.00) typ. han jobbade ju igår också och hela veckan innan.
I fredags när han fyllde år så var han så snäll å gav mig massage vilket jag verkligen behövde.that was nice.
så idag får väl jag vara snäll mot honom när han har gått å skottat för hand i 15 tim, hoppas han e ledig i morgon bara så kan han få sova ut å ja kan ta hand om honom lite.

Elvira hon har somnat för natten nu hon.

Och Martin han har bara vart ute å partat tror sen han drog till UK. Men Martin du vet att du måste svara när ja å mamma hör av oss, annars blir vi så oroliga för lillebror =)
Men vi hoppas ju du har det bra iaf fast vi e som finnar i röven, haha.

Det går ju bara skit på tv´n också kollar på skidskytte liksom då har det gått långt.
Det är alltså i morgon då Sverige möter Finland i hockey eller?

Idag har vart trevligt tycker jag, Ann-sofi & Julia var hit å hälsade på lite å tog en fika & Elvira fick jätte fina presenter av dem. Tack så mycket.
Sen drog jag, mamma, pappa & Elvira till plantagen jag köpte lite mimosa till mina tulpaner, snödroppar, en hjärtformad spalje till min murgröna, lite dekorationsfjärilar samt lite rosa glashjärtan på tråd till murgrönan.

Kommentarer
Postat av: Cecilia och Ella

Tråkigt när han får jobba så mycket,men massa pengar blir det ;)

Lilla Elivra bara växer och växer..:)

hoppas vi ses snart...

Massa kramar från oss

2010-02-22 @ 11:43:16
Postat av: malin

ja man får ju hoppas att de syns på kontot sen =)

japp växer så de knakar. ja vi lär ses snart igen tycker ja.

kramar!

2010-02-22 @ 19:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0