Projekt Cheescake

Som det stod på receptet så stämde det mycket väl att det inte finns någonting som är lättare att bränna än nötter när man ska kandera =/ måste upp till ica sen.

Malin påminnde mig igår om en låt som ja nästan helt glömt bort som igentligen är mig personifierad - Fergie - Mary jane shoes.
Jag älskade verkligen den låten, nu lirar ja som fan, ska nog koppla in högtalarna idag =)

Malin gick precis hem efter en mycket trevlig dag, Crille tränar, Elvira sover. Jag chillar men borde igentligen städa upp lite å fortsätta mitt projekt, det kommer komma upp bildbevis.
Men jag nöjer mig inte utan kanderade pecannötter om ja så ska bränna upp några påsar till, ja ska ha´t.

Idag fyller min älskling 25 år Grattis hjärtat!
Nu har Crille kommit hem och blev glad över sin present. sitter å kopplar i högtalarna redan.
Vira sover fortfarande, jag har en cheesecake i ugnen & har kanderat mina picannötter FUCKIN PERFECT! Men cheesecakesén blir inte dekorerade föräns i morgon.


 


Kommentarer
Postat av: Malin

Den låten är verkligen du. Jag älskar den och varje gång jag hör den tänker jag på dej! Och såklart The Knife och Laleh, det är också du! Puss & kram

2010-02-22 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0