Mami & Papi

Så igår bar de iväg upp till dalarna med svärmor, sen släppte vi av henne å sune i hedemora så fick ja låna bilen till mina päron i långshyttan, de var ju schysst.

Idag kom Christoffer ♥ upp med tåget så jag var å hämtade honom på stationen i hedemora, mamma å pappa fick vara lite barnvakt på egen hand. Sen åkte vi hem å käkade skit god gryta gjort på "rullen" av älg, tillsammans med timjan, kantareller & potatis i ung med lök, vitlök & kål. Mums mums, de får hon bjucka på fler gånger =)

Tidigare idag var jag och Mamma & Elvira hem till Farmor & farfar där bjöds de på laxpudding med skirat smör, det var också skit gott!

Missade babysimmet igår men, så får det vara orkade inte släpa vagn å doningar på tåget så ja passade på när ja kunde åka me svärmor.

Men på Måndag blir de mamma + bebis fika nere på brödboden me några brudar som var gravida i samma veva som mig så de ska bli kul kul.

Nu ska de sovas sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0