dienstag

Idag vart det inga nya tag kan ja säga =/ de enda vettiga ja gjort idag var att sätta i örhängen i alla mina hål i öronen som ja inte fått haft på jobbet hehe. skulle vara skönt att få e ut hur man vill.

Igår beställde ja nya scrapgrejer på "handarbeta.se" dom har också väldigt fina saker.
 samt att mina kille fick sin lönespec idag & ska få betalt för en arb män plus 29 dagars sem den 25e kommer han att bli en mycket tät man kan ja säga =)
undra om vi ska hitta på nå mysigt å skoj då? ...... =)

Nu ligger crille & Vira å sover i sina sängar, bara jag & ozzy som e vakna, men idag vill ju inte han kramas me mig bara crille. Hussegris.

Imorgon kommer svärmor å stannar till torsdag, funderar på att sällskapa henne upp å crille kan komma efter på fredag.

Nästa tisdag börjar Desperate fan ja längtar, hoppas dom kör dubbelavsnitt =)
its juicy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0