14 vem är jag om 10 år

Sådär ja nu har ja väl haft mig en brejk! kring jul å allt de där så e man ju ute å ränner bara.
Jag & Vira e fortfarande kvar i Dalarna, Crille e ju hemma i Märsta å jobbar en sväng.
Men kommer upp idag förmodligen eller i morgon.
Idag ska jag in till skoda med bilen för att se hur de står till med betsy.

Om 10 år iaf.
Då tror jag att jag har ett mysigt litet hus eller kanske radhus, Märsta eller Dalarna de vet ja inte riktigt ännu.
Elvira kanske har et lillasyskon & så även Ozzy kanske har fått en lillebror som han kan uppfostra å slåss lite med.
Jag har ett jobb jag trivs med, schyssta arbetstider å så.
Jag kommer ofta ha folk hemma på besök hoppas jag, vardag som helgdag.
Kommer inte precis på något mer jag önksar & tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0