13

Den här veckan.

I morgon måndag, så ska jag & Martin, kanske Nils åka till steningeslott julmarknad, ska bli så mysigt, man längtar dit varje år. Hoppas de e lika bra trots nya ägare.
Tisdag kommer far min ner för att jobba lite i sthlm, han sover här till onsdagen, då jag & Vira ska åka med han upp till dalarna.
Torsdag kommer Crille, Martin & kanske, Olle åker upp till dalarna, Crille jobbar ju till kl 13 på torsdagen så dom åker väl kring 15 tiden skulle jag tippa på.
Fredag = JULAFTON! Så blir vi hemma hon Mamma & Pappa i år å firar, för att sedan på kvällen träffa Crilles Mamma, systrar & Mormor, vet inte än om det blir hemma hos mamma å pappa eller om de blir hemma hos Anette.
Lördag, står besök hos farmor & farfar på schemat, kanske även träffa farbror med familj.
Söndag  åker vi hem till Märsta igen, Crille ska ju upp å jobba på Måndag. Får se om vi kanske hinner träffa Elina & Elvis något också, det hade ju vart trevligt.

Kommentarer
Postat av: Ellu

JA kom för bövelen. Viras tavla e klar oxå,vet inte om den duger :/

2010-12-19 @ 16:50:54
URL: http://gospodja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0