11

Mi(na)tt syskon!

Min galne bror Martin.
Vi är uppväxta under samma tak i 18 år typ. Så som alla andra syskon har vi bråkar mycket i tonåren.
Men nu när man flyttat hemifrån & växt upp lite så umgås vi som vänner, men kivas ibland som syskon & har olika åsikter om saker.
Jag är väldigt stolt över min bror, han tar sig för av livet & vågar göra saker som han vill.
Jag oroar mig även ibland för honom, om han inte har pengar att leva för, fast jag vet att han har de om han bara skulle prioritera annorlunda,men han gillar att se bra ut å ha kul så =)!
Jag oroar mig ibland för honom då han bor inne i stan (sthlm) och är ute å ränner mycket på krogen, med allt förakt mot homosexualitet som finns.
Men samtidigt så ska ingenting kunna stoppa honom från att gå ut å ha kul.
Han har ju även många bra kompisar runt sig så de lugnar mig.
Jag är även glad över att ha träffat sin Nils.
Det jag & Martin ofta pratar om är släkten, kläder, makeup, teknik, filmer, serier, mat mm.
Bättre bror kan man inte få!
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: ellu

fint skrivet. Kom att tänka på när han ofta hängde med oss vid gamla posten ^^ och han hade råka kliva på en skalbaggemask...asg.

2010-12-16 @ 12:38:37
URL: http://gospodja.blogg.se/
Postat av: Johnny

<3

2010-12-16 @ 18:14:29
URL: http://radiur.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0