08

Ett Ögonblick


Jag hade väntat över en månad på den här dagen, jag var nervös & bad min svägerska att skjutsa mig för att jag inte hittade dit jag skulle.
För över en månad sedan hade jag fått provsvaret "avvikande" på en cellprovtagning.
Jag skulle till Löwenströmska sjukhuset för att göra ytterligare undersökning & provtagning.
Jag gick in till gynekologen som skulle ta proverna & vi började prata om graviditet, då han frågade om jag ville ta ett sådant prov samtidigt. Jag Tackade ja!
Jag gick till toaletten med stickan för att sedan överlämna den till gynekologen.
Han hiva upp den på bordet framför mig och sa "Ja här ser man klart å tydligt svaret"
Jag var Gravid över en månad, med en liten Elvira.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0