06

Min dag!

ja den har ju egentligen inte börjat, skulle ju kunna berätta om natten ist.
Jag har fått sprungit till å från Elviras rum ca 7 gånger, hon har feber å e lite krasslig IGEN! hon var ju nyss de.
Men hon kanske inte hade återhämtat sig hetl, eller så e de mer tänderna som spökar?
Men en fråga, eller de e fler.
Bara för att Crille jobbar på dagarna e de då meningen att bara jag ska trilskas med elvira flera gånger varje natt?
Jag är helt slut på dagarna.
Varför förtjänar inte jag att få hjälp & att få sova?
Jag förstår att Crille vill sova som ska upp å jobba också, men alltså jag får aldrig sova en natt typ nu.
kl 18 så e jag fallfärdig efter att ha lagat mat å trilskats med en sjukling hemma hela dagarna & NÄTTERNA!
Iaf så har jag ätit typ ett ton knäck till frulle, vilket inte är att rekommendera för hälsans skull.
Sedan hoppas jag komma iväg å handla lite mer julklappar kanske som jag har på beställning från mamma & sen kolla på en jacka i julklapp åt mig själv från Mamma & Pappa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0