03

Mina föräldrar!

Är Mamma Marja & Pappa Tommy.
Gifta sedan 2005 & vart ihop & förlovade sedan - urminnes tider he.
Dom bor i Långshyttan där jag är född & uppväxt.
Tillsammans har dom 2 hundar. Norfolkterrrierna Simson & Lisa.
Simpen är världens snällaste hund, tills det kommer till att klippa klorna eller borstas - det gillar han INTE.
Lisa är egentligen världens trevligaste hund mot stora tvåfotingar, men verkar inte gilla Elvira spec mycket.
Hon är även en coldhearted bitch mot simpen.
Mina föräldrar har alltid uppfostrat mig & min bror på allra bästa vis. Även fast det kanske inte alltid har synts på oss. Mamma & Pappa haft några tuffa perioder med både mig och Martin då vi umgåtts med "fel" folk.
Men eftersom dom kämpat för oss så kom vi ifrån det umgänget & insåg Fakta!
Jag har väl haft Idealuppväxten med 2 Föräldrar som bor ihop i hus, bror å jag har typ alltid haft varsitt rum, husdjur som  katter, hundar & en kanin.
Bättre föräldrar kan man inte få!
Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för dom orden, Älskar er,barn och barnbarn!

2010-12-16 @ 15:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0