02

Första kärleken!

Inte för att ja vill låta klyschig med att min sambo e min första kärlek, men jag tror att det är så.
Man har väl haft förälskelser.
Men jag skulle inte tänka mig hur ett liv utan Crille skulle se ut. Jag har aldrig haft ett sällskap längre än någon månad, mycket för att jag har haft väldigt svårt att svälja min stolthet.
Men Crille får mig att vara mer ödmjuk & svag på ett bra sätt.
Att jag inte har en skitstövelattityd längre. som "äsh skiter väl ja i, stick då om de inte passar" så resonerade jag förut.
Eftersom jag är förlovad, sambo & vart tillsammans med Crille över 4 år så lär jag säga att  det är min livs kärlek.
Min också Första kärlek är ju till Elvira, en moders kärlek som aldrig kommer slockna hur mycket man än kommer gå igenom. An mammas kärlek är Villkorslös!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag blev verkligen rörd av din blogg!

Jag och min Pappa prata om dig här om dagen, han undrade hur du hade det osv. Han tyckte du va en sådan söt och fin tjej när vi umgicks...

hoppas allt är bra med dig Malin!



Med Kärlek

Johanna Mattila

2010-12-16 @ 10:04:13
Postat av: malin

Tack Johanna! jag har de bra, fast jobb, körkort, bil, katt, barn, sambo, bostadsrätt å en jävla massa räkningar hehe you you name it! ;)

hur har du det?

kramar!

2010-12-16 @ 11:49:19
URL: http://liljemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
räknare
RSS 2.0